Maikuu populaarseim telesaade Eestis oli Eurovisiooni lauluvõistluse finaal

Maikuu populaarseim telesaade Eestis oli Kantar Emori andmetel Eurovisiooni lauluvõistluse finaal, mida vaatas reaalajas saateminuti kohta 207 000 inimest.
Mais vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 2 tundi ja 50 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 2 tundi ja 45 minutit ning muu rahvuse esindajad 3 tundi ja 1 minuti päevas.
Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (21,8 protsenti), Kanal 2 (14,4 protsenti) ja TV3 (6,1 protsenti) vahel ning muust rahvusest elanike puhul ETV+ (8,1 protsenti), 1+2 (3,8 protsenti) ja TNT Balticu (1,7 protsenti) vahel.
Saateminutite kohta kogus enim vaatamisi Eurovisiooni lauluvõistluse finaal, mida vaatas reaalajas 207 000 inimest. Sellele järgnesid "Pealtnägija" (ETV, reaalajas 111 000 vaatajat) ja Eurovisiooni lauluvõistluse teine poolfinaal (ETV, reaalajas 144 000 vaatajat).
Toimetaja: Karmen Rebane
Allikas: Kantar Emor