ETV kasvatas jaanuaris vaatajaskonda veelgi, Kanal 2 vaadatavus langes

Jaanuaris jagunes eestlastel telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (22,8 protsenti), Kanal 2 (14,0 protsenti) ja TV3 (13,0 protsenti) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,9 protsenti), PBK (13,7 protsenti) ja NTV Miri (9,8 protsenti) vahel.
ETV, mis oli terve sügishooaja vaadatuim telekanal, kasvatas oma vaatajaskonda veelgi. Detsembrikuise 15,1 protsentiga võrreldes oli jaanuaris ETV vaatamise osakaal 15,7 protsenti, teatas Kantar Emor.
Kanal 2 vaatamisaja osakaal oli jaanuaris viimase kuue kuu madalaim. Kanali osakaal oli 9,7 protsenti vaatamisajast, TV3-l oli see number 9,1. Languse tegi ka PBK, mille vaatamisaja osakaal kukkus 4,8 protsendile.
ETV+ osakaal tõusis 0,8 protsendile ning ETV2 oma 3,1 protsendile.
Telekanalite vaatamisaja osakaal (daily share protsenti) kogu vaatamisajast Autor: Kantar Emor
Jaanuarikuu vaadatuim saade kõigi kanalite peale oli Vahur Kersna autorisaade ETV-s "Urmas Ott. One man show", mida jälgis reaalajas 176 000 televaatajat. Tabeli tipus olid TV3 "Kuuuurija" 179 000 vaatajaga ja ETV "Pealtnägija" 170 000 vaatajaga.
20 vaadatavamat saadet jaanuaris 2018 (vaatajaid saateminuti kohta) Autor: Kantar Emor
ETV vaadatuim saade jaanuaris oli "Urmas Ott. One Man Show", mida vaatas reaalajas 176 000 inimest. Teisel kohal oli "Pealtnägija" 170 000 vaatajaga ja kolmandal kohal "Aktuaalne kaamera. Nädal" 148 000 vaatajaga.
Tabeli esikümnes olid veel "Aktuaalne kaamera" (141 000), "ENSV" (140 000), "õNNE 13" (137 000), "Hommik Anuga" (132 000), "Ärapanija 2017" (124 000), "Sport. Sport" (115 000) ja "Sport" (114 000).
10 vaadatavamat saadet jaanuaris 2018 (vaatajaid saateminuti kohta) | ETV Autor: Kantar Emor
Jaanuaris 2018 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 25 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 25 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 27 minutit päevas.
Toimetaja: Rutt Ernits